فرهنگی

هدایای تبلیغاتی برای مدیران

هدیه تبلیغاتی در واقع یک شیوه از برند سازی در روند حیات کسب و کار است، با سفارش هدیه‌های تبلیغاتی لاکچری، شما معرفی خلاق‌تر، خاص‌تر و جدیدتری را خواهید داشت. شناخت هدایای تبلیغاتی خاص مناسب یکی از اقدامات زیرکانه، مهم و تاثیرگذار برای وفادار ساختن افراد به اهداف و مقاصد والای شرکت است.

آیا تا به حال به عنوان یک مدیر هدیه‌ای دریافت کرده‌اید؟ هدایای تبلیغاتی یک از بهترین روش‌ها برای بازاریابی و تقدیر و تشکر از یک شخص خاص است که در بین همه سازمان‌ها و کسب و کارها رواج دارد. این هدایا معمولا از آیتم‌های خاصی تشکیل شده‌اند که آن‌ها را برای هدیه دادن بسیار خاص می‌کند. برای آشنایی با بهترین هدیه تبلیغاتی با ما همراه باشید.

اگر مخاطب این هدایا مدیران درون سازمانی باشد، شرایط کمی متفاوت خواهد بود. این هدایا باید بسیار ویژه باشند تا از مدیران تقدیر و تشکرخاصی به عمل بیاید، اما بهترین ست هدایای تبلیغاتی ویژه مدیران چیست و چگونه باید آن را انتخاب کرد؟ در ادامه به معرفی بهترین آن‌ها خواهیم پرداخت.

خصوصیات ست هدایای تبلیغاتی ویژه مدیران چیست؟

معمولا برای طراحی ست هدایای تبلیغاتی ویژه مدیران چند آیتم مرتبط درون یک جعبه هارد باکس قرار می‌گیرند و از لوگوی صاحب کسب و کار نیز روی هارد باکس استفاده می‌شود. شما بسته به مخاطب هدف باید این ست‌ها را انتخاب کنید و به نوع کسب و کار خود نیز باید توجه داشته باشید. هدایای تبلیغاتی محصولاتی هستند که به معنای تقدیر و تشکر بوده یا با هدف تبلیغات به افراد مختلف هدیه داده می‌شوند.

این هدایا می‌توانند به صورت تکی ارائه شوند تا ماندگار باشند. بسیاری از صاحبان کسب و کار ترجیح می‌دهند که از هدایای گران قیمت‌تر و خلاقانه‌تری استفاده کنند. به همین علت، از چند آیتم کنار یکدیگر استفاده می‌کنند که به آن ست هدایای تبلیغاتی گفته می‌شود. این ست‌ها می‌توانند بسیار متنوع باشند و هیچ محدودیتی در تولید آنان وجود ندارد.

ست های صنایع دستی

صنایع دستی معمولا به عنوان یک هدیه نفیس و ارزشمند شناخته می‌شوند و از آنجایی‌که بسیار گران قیمت هستند، افراد آن‌ها را به افراد خاص مانند مدیران هدیه می‌دهند. این هدایای تبلیغاتی به عنوان یک سمبل از فرهنگ ایرانی در نظر گرفته می‌شوند و از ظروف مختلف که روی آن‌ها قلم کاری، میناکاری و خاتم کاری کار شده، استفاده می‌شود. می‌توانید به عنوان مثال، ست هدیه کد 70801 را انتخاب کنید. این ست 6 تکه است و از شش عدد آجیل خوری تشکیل شده است.

روی این آجیل خوری را با قلم به ظرافت هر چه تمام‌تر نقاشی شده و آن‌ها را بسیار شیک و زیبا کرده است. همه این اقلام درون یک جعبه هارد باکس قرار گرفته‌اند. از آن جایی که این ست را به عنوان ست هدایای تبلیغاتی ویژه مدیران انتخاب می‌کنید، می‌توانید لوگوی سازمان را نیز با استفاده از چاپ لیزر روی جعبه آن قرار دهید.

بدین شکل تاثیرگذاری آن روی مدیران بیشتر خواهد شد. علاوه بر این ست‌ها، ست هدایای مدیریتی دیگری نیز وجود دارد که با توجه به نیاز خود می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

چرا هدایای تبلیغاتی مدیران متفاوت است؟

مدیران اشخاص خاصی هستند و جایگاه بالایی دارند، به همین منظور برای انتخاب ست هدایای تبلیغاتی ویژه مدیران، باید دقت ویژه‌ای را به کار ببرید. شما می‌توانید همه هدایای مجموعه حس هفتم را مشاهده کنید و از بین هدایای تبلیغاتی مدیریتی، بهترین‌ها را انتخاب کنید.

ست هدایای تبلیغاتی ویژه مدیران

اگر دقت کرده باشید، هدایای مخصوص مدیران کمی متفاوت‌تر از اشخاص دیگر است. این امر بدین دلیل است که آن‌ها در سازمان جایگاه بالاتری دارند و باید برای قدرانی از مدیران تلاش زیادی به عمل بیاورید تا بتوانید رضایت آنان را جلب کنید.

مزایای استفاده از ست هدایای تبلیغاتی ویژه مدیران

با هدیه دادن ست هدیه به مدیران می‌توانید مزایای مختلفی به دست آورید که عبارتند از:

• با دادن ست هدایای تبلیغاتی ویژه مدیران به آن‌ها می‌فهمند که ارزش و جایگاه آنان را می‌دانید و می‌خواهید از آن‌ها تشکر کنید. بدین شکل حمایت مدیران نیز از شما بالاتر خواهد رفت.

• مدیران با دریافت ست هدایای مدیریتی، مسئولیت‌پذیری بیشتری حس می‌کنند و بیشتر برای سازمان تلاش خواهند کرد.

د اگر به شرکای تجاری یا رقبای خود این هدایا را ارائه دهید، در ذهن آن‌ها یک تاثیر مثبت باقی می‌گذارید و می‌توانید شراکت خود و سرمایه گذاری‌های جدید را گسترش دهید.

کلام آخر

سازمان‌ها و شرکت‌ها از کارکنان و مدیران مختلفی تشکیل می‌شوند. بیشتر اوقات مدیران از کارکنان برتر حمایت می‌کنند و برای آن‌ها هدایایی را در نظر می‌گیرند. کارکنان نیز می‌توانند برای تشکر و تقدیر از مدیران سازمان از ست هدایای تبلیغاتی ویژه مدیران استفاده کنند تا رضایت آنان را جلب کنند و به مدیران حس ارزشمند بودن را القا کنند.

همچنین این هدایا برای شرکا و رقبا نیز بسیار مفید خواهد بود. برای تهیه انواع ست‌های هدایای تبلیغاتی می‌توانید از ست‌های هدیه ما، یعنی حس هفتم استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا