اقتصادی

چگونه یک تجارت گردشگری در دبی راه اندازی کنیم؟

در امارات متحده عربی، صنعت سفر و گردشگری یکی از آن حوزه های تجاری همیشه سبز است که به ندرت تحت تأثیر قرار می گیرد. دلایل زیادی وجود دارد که دبی را برای ایجاد یک تجارت مسافرتی و گردشگری ایده آل می کند. دبی قلب امارات است. این یک نقطه مهم در سطح جهانی است که به دلیل معماری‌های شاخص، سواحل گرم، آب و هوای دلپذیر و فرهنگ تعطیلات در حال تغییر دائمی شناخته شده است. جای تعجب نیست که چرا صنعت گردشگری دبی به طور مداوم هر ساله تعداد مسافران بین المللی را افزایش می دهد.

بنابراین، اگر قصد راه‌اندازی یک شرکت مسافرتی در دبی را دارید یا می‌خواهید فعالیت‌های گردشگری خود را در این منطقه گسترش دهید، در اینجا آنچه باید انجام دهید!

چگونه یک تجارت گردشگری در دبی راه اندازی کنیم؟

زمانی که می خواهید تجارت گردشگری خود را در دبی راه اندازی کنید باید آن را در دپارتمان اقتصادی و بازاریاب ی و گردشگری در دبی ثبت کنید. مجوزهای مختلفی در حوزه گردشگری در دبی وجود دارد که درخواست نوع مناسب از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.شما میتوانید قبل از راه اندازی تجارت گردشگری خود با یک مشاور در زمینه راه اندازی کسب و کار به صورت رایگان صحبت کنید و از او کمک بگیرید. این مشاور در راه اندازی کسب و کار مورد نظرتان به شما کمک میکند، و همچنین راهنمایی های لازم را نیز برای راه اندازی تجارت گردشگری به شما ارائه میدهد.  منبع

با مجوز گردشگری چه فعالیت های تجاری را می توانید انجام دهید؟

پس از دریافت مجوز گردشگری در دبی برای ایجاد کسب و کار خود، می توانید؛

  • فروش بسته های گردشگری به صورت آفلاین و آنلاین
  • صدور بیمه مسافرتی
  • گزینه های اقامت و اقامت را ارائه دهید
  • ارائه خدمات پشتیبانی مرتبط با ویزا
  • فروش بلیط هواپیما، راه آهن و اتوبوس
  • ارائه خدمات اجاره خودرو
  • فروش پکیج های تور ماجراجویی

شما می توانید از فرصت های تجاری گردشگری فوق الذکر در دبی به طور یکپارچه استفاده کنید. در واقع، می توانید بدون هیچ زحمتی با یک نماینده راه اندازی کسب و کار مشورت کنید و مجوز کسب و کار گردشگری را در اسرع وقت دریافت کنید.

مراحل اخذ مجوز تجارت گردشگری در دبی چیست؟

3 دسته مجوز گردشگری در دبی وجود دارد – مجوز اپراتور تورهای ورودی، مجوز اپراتور تورهای خارجی و مجوز آژانس مسافرتی.

مجوز اپراتور تورهای ورودی

مجوز اپراتور تور ورودی به یک شرکت امکان می دهد تا سفرهای داخلی، رویدادها، ویزا و نیازهای حمل و نقل را برای افراد داخلی و خارجی هایی که به دبی سفر می کنند، انجام دهد.

مجوز اپراتور تورهای خارجی

چنین مجوزی یک شرکت را قادر می سازد تا بسته های مسافرتی و گردشگری را در خارج از امارات از طریق تجارت الکترونیک، شبکه نمایندگان آفلاین و غیره بفروشد.

مجوز آژانس مسافرتی

مجوز آژانس مسافرتی شرکت را قادر می‌سازد تا به‌عنوان فروشنده بلیط و رزرو خدمات مرتبط از طرف نمایندگان عمل کند. این شامل بلیط پرواز، اتوبوس، قطار، رزرو هتل و تعطیلات، خدمات کرایه ماشین و غیره می شود.

برای دریافت مجوز تجارت گردشگری در دبی چه نوع مدارکی لازم است؟

پس از تصمیم گیری در مورد نوع مجوزی که می خواهید برای کسب و کار خود بگیرید، مدارک زیر را جمع آوری کنید تا مجوز گردشگری دبی خود را به طور یکپارچه دریافت کنید.

  • تکمیل فرم درخواست مجوز گردشگری
  • کپی پاسپورت معتبر متقاضیان
  • گواهی صلاحیت کار / تایید شده توسط مدیر
  • گواهي حسن رفتار مالك/اثبات سابقه كيفري پاك
  • گزارش تفصیلی پروژه که امکان سنجی اقتصادی و فنی پروژه را برجسته می کند
  • نامه اعتراضی توسط سازمان هواپیمایی کشوری صادر نشده است

شرایط صدور مجوز را در نظر داشته باشید

شرایطی مربوط به صالاحیت پرسنل مورد نظر، ساختار کسب و کار و عملیات را باید در نظر خود داشته باشید.

آژانس مسافرتی باید یک LLC  باشد که 49 درصد از سهام آن به شهروند خارجی تعلق داشته باشد  و 51 درصدآن توسط یک حامی محلی باشد.

کسی که مدیریت شرکت را بر عهده می گیرد باید 3 سال سابقه فعالیت در حوزه مدیریت کسب و کار مسافرتی ، گردشگری و مهمانداری را داشته باشد. پس از اینکه مجوز مربطوه را دریافت کردید باید در اتاق دبی جهت صدور ” گواهی اتاق دبی” آن را ثبت کنید. این گواهی برای ثبت شدن شرکت شما در دیگر دولت ها بسیار مهم و ضروری است.

چگونه هر نوع مجوز کسب و کار گردشگری در دبی را به راحتی دریافت کنیم؟

در حالی که شما همیشه می توانید رویکرد مرسوم را در پیش بگیرید و خودتان برای مجوز گردشگری درخواست دهید، ممکن است گیج کننده و زمان بر باشد. یک راه بسیار راحت این است که تجارت گردشگری خود را در دبی با راه اندازی کسب و کار شورا راه اندازی کنید.

در راه اندازی کسب و کار شورا، ما خدمات مشاوره راه اندازی کسب و کار بدون دردسر در امارات متحده عربی را ارائه می دهیم. با ما شما قادر خواهید بود با کمترین تلاش مجوز خود را در اولین بازه زمانی ممکن دریافت کنید. نه فقط این، مشاوران حرفه‌ای راه‌اندازی کسب‌وکار خدماتی مانند ارائه حامی مالی محلی را برای شرکت‌هایی ارائه می‌کنند که به خاطر رعایت قوانین، شرکای ساختگی باقی می‌مانند. منبع

چند ایده برای راه اندازی تجارت گردشگری:

  • ارائه خدمات ترجمه
  • خدماتی از قبیل خدمات استقبال را راه اندازی کنید
  • محافظت از گردشگران در طول سفر
  • ارائه مشاور های لازم در زمینه گردشگری
  • داشتن وبلاگ مخصوص گردشگری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا