آموزشی

نکات برتر مطالعه برای قبولی در امتحانات زبان انگلیسی

سه مرحله برای یادگیری یک مهارت جدید وجود دارد، مانند مطالعه TOEFL یا TOEIC برای بهبود زبان انگلیسی خود در کالج یا محل کار. نکات مطالعه کار شما را آسان تر و موفق تر می کند. برای این کار ابتدا باید کلمات، گرامر و ساختارهای زبان را یاد بگیرید. همانطور که پیش می روید، باید مدام از زبان انگلیسی استفاده کنید (که یکی از بهترین راه های یادگیری آن نیز هست). در نهایت، مانند بسیاری از درس هایی که مطالعه می کنیم، برای قبولی باید امتحان بدهید. این همان چیزی است که برای تأیید سطح صلاحیت ما با زبان جدیدمان استفاده می شود.

شرکت در آزمون می تواند بسیار متفاوت از صحبت کردن با یک زبان باشد. با اینکه یادگیری قبولی در آزمون به اندازه داشتن دانش و مهارت های مورد آزمایش مهم نیست، با این حال گامی مهم در مسیر موفقیت شما است. استفاده از نکاتی که در زیر ذکر شده است به فراگیری زبان انگلیسی شما کمک خواهد کرد.

در اینجا ده نکته برتر مطالعه ما وجود دارد که به شما کمک می کند هنگام مطالعه آنلاین انگلیسی، چه برای تافل یا تائیک یا در واقع هر شکل دیگری از دوره انگلیسی باشد.

1. یک جدول زمانی بنویسید

جدول زمانی یک ابزار واقعا مفید برای کمک به شما برای قبولی در امتحان است. این یک چارچوب برای تجدید نظر شما باید انجام دهید. به شما کمک می کند زمان خود را به دقت برنامه ریزی کنید. برای شناسایی مناطقی که باید روی آنها کار کنید بسیار مفید است.

بهترین راه برای تهیه جدول زمانی این است که از روز امتحان شروع کنید و روزه ای عقب افتاده را از آنجا لیست کنید. سپس در یک برگه جداگانه فهرستی از همه چیزهایی که ممکن است روی آن ها آزمایش شوید تهیه کنید. برای حوزه هایی که واقعا در آن ها اعتماد به نفس دارید، باید کاری انجام دهید چون می توانید از این حوزه ها عبور کنید؛ همه چیز باید بین زمانی که دارید تقسیم شود. سعی کنید برای دوتا سه جلسه کوتاه (مثلا ۴۰ دقیقه)در روز کار کنید. اما به یاد داشته باشید که زمان استراحت خود را افزایش دهید. هنگامی که روزها را در جدول زمانی خود تیک می زنید، احساس موفقیت به شما دست می دهد که واقعا به اعتماد به نفس شما کمک می کند.

البته، در حالی که جدول زمانی یک ابزار عالی برای استفاده برای آماده سازی امتحانات است، همچنین راه خوبی برای سازماندهی مطالعه روزمره شما است تا به شما کمک کند حجم کاری خود را گسترش دهید.

2- کارهای خانه خود را انجام دهید

البته هر کاری که برای آمادگی در امتحانات انجام می دهید، تکلیف است، اما انواع خاصی از سوالات و تکالیف بیشتر از بقیه مطرح می شوند. مدرسان شما اغلب مجموعه ای از سوالات گذشته را در اختیار شما قرار می دهند، یا می توانید آن ها را به صورت آنلاین پیدا کنید. تمرین دادن پاسخ های کامل به این سوالات بسیار مفید است. حتی می توانید آن ها را از حفظ یاد بگیرید. فقط به یاد داشته باشید که پاسخ های خود را با سوالی که واقعا در امتحان واقعی تنظیم شده است تطبیق دهید.

3. یاد بگیرید چگونه کلمات را تلفظ کنید

بخش شفاهی برای مطالعه انگلیسی بسیار مهم است. انگلیسی زبانی است که تلفظ‌های عجیب و غریب زیادی دارد و هر چه تلفظ بیشتری یاد بگیرید، بهتر است. برای مثال، «تاوسستر» یک شهر کوچک در نورث همپتون‌شر است. “توستر” وسیله ای برای پخت نان است. این دو کلمه بسیار متفاوت نوشته شده اند، اما یکسان تلفظ می شوند. گرچه نمی توانید همه ی تلفظ های عجیب و غریب را یاد بگیرید، اما می توانید رایج ترین روش ها را برای گفتن صداها یاد بگیرید. مجموعه هایی مانند کلمات “cious” و “sious” به راحتی قابل یادگیری هستند و به عملکرد شما در امتحانات کمک می کنند.

سایر نکات آمادگی برای امتحان زبان

  • در زبان غوطه ور شوید
  • تا می توانید انگلیسی حرف بزنید و فکر کنید
  • اصطلاحات انگلیسی را یاد بگیرید
  • معانی مختلف یک کلمه را بلد باشید
  • املای کلمات را بلد باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا