ورزشی

حالا که لیگ فوتبال تمام شده چه کار کنیم؟

شش ماه و نیم زمان زیادی است. در این مدت زمان خیلی چیزها ممکن است اتفاق بیفتد و همه اینها به این بستگی دارد که شما از آن چه می کنید. در حالی که می توانید آن زمان را روی مبل بنشینید و زندگی خود را هدر دهید، اما بدانید که این برای هیچ کس سرگرم کننده نیست و امروزه چیزهای بیشتری برای کاوش در جهان وجود دارد.

شاید ما نمی توانیم منتظر شروع فصل عادی NFL 2022-23 باشیم ولی حداقل پیش نویس NFL را داریم، انجام تمامی امضاها توسط آژانس به صورت رایگان انجام می شود و معاملات بین تیم ها انجام میگیرد. این کار سخت و دشواری نیست که ما دوست داریم ان را انجام دهیم و این بهتر از نداشتن چیزیست.

1. یک وبلاگ در مورد اینکه چقدر دلتنگ فوتبال هستید راه اندازی کنید

الزاما نباید وبلاگ در مورد فوتبال باشد، ولی مکانی خوب برای شروع خواهد بود. با وجود فناوری های امروزه ، به راه انداختن یک وبلاگ کار بسیار آسانی است. شما به چیزی که نیاز دارید مشخص کردن یک نام برای وبلاگ است ، و یک ساعت زمان برای راه اندازی آن لازم است، و بعد از آن آماده برای انتشار پست هایی متعدد خواهد بود. وبلاگ نویسی یک راه عالی و مفید برای آگاه کردن مردم در جهان از افکار، نظریه ها و مشاهدات شما است.

2. معاملات مربوط به پوشاک تیم NFL را جستجو کنید

فصل خارج از فصل همیشه یک فرصت عالی برای جستجوی برخی از لباس‌های تیم NFL است که علامت‌گذاری شده یا در حال فروش هستند. از آنجایی که تکرار تیم شما می تواند گران باشد، اکثر هواداران به دنبال هر فرصتی برای پس انداز هستند و فصل خارج از فصل می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. فقط به فروشگاه NFL نیز نگاه نکنید، گزینه های خود را در فروشگاه های دیگر نیز بررسی کنید.

3. بازی های قدیمی NFL را دوباره تماشا کنید

راه‌های زیادی برای اتصال به NFL در فصل خارج از فصل وجود دارد و یکی از بهترین راه‌ها تماشای مجدد بازی‌های قدیمی و خاطره‌انگیز NFL است. می‌توانید برخی از بهترین‌های یک سال پیش را تماشا کنید یا به دهه‌ها پیش بروید و چند بازی کلاسیک را تماشا کنید. در هر صورت، گزینه های زیادی برای پخش بازی های قدیمی، از جمله YouTube و NFL Replay وجود دارد.

4. از این واقعیت عبور کنید که تیم شما امسال سوپر بول را نبرده است

اگر از طرفداران لس آنجلس رمز هستید، این برای شما صدق نمی کند. با این حال، این امر برای 31 تیم دیگری که با ناامیدی مواجه شدند – چه در پایان فصل عادی و چه در مقطعی از مرحله پلی آف، صدق می کند. بسیاری از مردم امیدوار بودند که این سالی باشد که تیم آنها یک سوپر بول را برنده شود. متأسفانه، اکثریت آن افراد در اشتباه بودند و این می تواند یک قرص سخت باشد.

5. خود را متقاعد کنید که تیم شما در سال آینده برنده سوپر بول خواهد شد

هنگامی که بر این واقعیت غلبه کردید که تیم شما در سوپر بول برنده نشده است، می توانید شروع به متقاعد کردن خود کنید که تیم شما به عقب بازخواهد گشت و آن را در سال آینده برنده خواهد شد. این چرخه ای است که هرگز برای هواداران فوتبال تمام نمی شود زیرا تیم در طول فصل خارج از فصل به طور خستگی ناپذیر برای بهبود کار می کند. البته، ممکن است بخواهید خود را برای ناامیدی آماده کنید زیرا از هر 32 احتمال 1 وجود دارد.

6. از تالار مشاهیر فوتبال حرفه ای در کانتون، اوهایو دیدن کنید

تالار مشاهیر فوتبال حرفه ای در کانتون، اوهایو برای هر طرفدار فوتبال ضروری است. میزان تاریخ داخل این دیوارها باورنکردنی است و به شما فرصتی می دهد تا برخی از درخشان ترین لحظات بازی را در طول سال ها دوباره تجربه کنید. این یک مکان عالی برای بردن خانواده است، اما همچنین یک تجربه سرگرم کننده به تنهایی است. شما همچنین می توانید منطقه کانتون را در طول بازدید خود کاوش کنید!

7. غار مرد خود را تمیز، سازماندهی و بهبود بخشید

در طول فصل فوتبال، غار مرد شما مهمترین اتاق در کل خانه است. اینکه آیا در فصل خارج از فصل مورد استفاده قرار می گیرد یا نه به شما بستگی دارد، اما فصل خارج از فصل فرصتی عالی برای تمیز کردن، سازماندهی آن و بهبود آن برای فصل پیش رو است. دکور جدید، تلویزیون بزرگ‌تر، مبلمان بهتر، هر چیزی که باعث می‌شود مردتان بسیار راحت‌تر شود، بگیرید.

8. خود را تماشا کنید چند اقدام چوگان لیگ ملی

ورزش دیگری که می توان در خارج از فصل به تماشای آن پرداخت، ورزشی به نام لاکراس است. این ورزش از محبوب ترین ورزش ها به حساب نمی آید ولی موارد زیادی در مورد فوتبال دارد. این ورزش بسیار شبیه به ورزش هاکی است ولی روی چمن انجام میشود. در این ورزش ضربه های زیاد، بحث های زیاد و گل زنی های زیادی وجود دارد. یک ورزش جالب محسوب میشود و میتواند طرفداران زیادی را جذب خود کند.

وسایل ضروری در ورزش چوگان:

  • بانداژ برای حفاظت از چهار ساق پای اسب
  • داشتن افساری مناسب
  • کلاه مخصوص ورزش چوگان برای ایمنی بیشتر
  • دستکش
  • چکمه های سوارکاری بدون بدنه

9. خود را تماشا کنید چند اکشن لیگ برتر راگبی

در مورد ورزش هایی که می توانند توجه زیادی را به خود جلب کنند، راگبی احتمالاً نزدیک ترین چیزی است که خارج از NFL، NCAA، CFL و Arena Football به فوتبال خواهید رسید. یادگیری قوانین ممکن است کمی طول بکشد، اما احترام زیادی برای بازیکنان به دست خواهید آورد. آنها بسیار سرسخت تر از بازیکنان فوتبال هستند و نمی ترسند کثیف شوند – یا مصدوم شوند، اگر به نفع تیم باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا