ورزشی

4 مورد از رویدادهای ورزشی

Ole Miss Piss Miss تعریف رقابت آخر هفته

راجر شرمن: بسیاری از لحظات عالی ورزشی یکسان هستند – یک بازیکن بزرگ از بهترین حرکت خود برای بردن بازی استفاده می کند! یک بازی غیرمحتمل در یک زمان حساس اتفاق می افتد! یک تیم کاری را انجام می دهد که سال ها انجام نداده است!

اما من هرگز چیزی شبیه به پایان بازی رقابتی Egg Bowl 2019 بین Ole Miss و Mississippi State – با نام مستعار. الیجا مور، دریافت‌کننده میس پیس، الیجا مور، امتیاز را به 21-20 رساند و با تظاهر به سگی که در زمین می‌سی‌سی‌پی در حال ادرار کردن است، جشن گرفت. این منجر به یک پنالتی شد زیرا، خوب، شما نمی توانید وانمود کنید که در زمین حریف خود ادرار می کنید. این امتیاز اضافی را به عقب برگرداند و از دست رفت. Ole Miss چند روز بعد مربی خود را از دست داد و اخراج کرد.

سال 2019 دارای نمایشنامه های تجاری توسط سوپراستارها، نکات برجسته باورنکردنی و پیروزی های تاریخی بود. همچنین نشان می‌دهد که بازیکنی در بزرگترین بازی سال تیمش را از دست داده است، زیرا نمی‌توانست در برابر میل به دفع ادرار تقلبی مقاومت کند. این لحظه سال است و هیچ چیز دیگری نزدیک نیست.

جا مورانت لحظه مارس خود را در آغوش می کشد

جی. کایل مان: قبل از مسابقات NCAA 2019، جا مورانت معادل بسکتبال یک گروه مستقل با گوش غیرمعمولی عالی برای جریان اصلی پاپ بود. یکی از آن استعدادهایی که باعث شد بعد از نمایش، شما را به شدت دست بدهید و بپرسید، چرا روی این صحنه کوچک در ایوانسویل، ایندیانا بازی می کنید؟ اینجا چه میکنی؟ هرجا مورانت می رفت، سیرک میانی ایالت موری مملو از سالن ها بود و صداهای بلندی پخش می کرد.

دانک‌ها توجه دنیای بسکتبال وسیع‌تری را به خود جلب کرده بودند، اما تقریباً به یک حقیقت هیجان‌انگیزتر تبدیل می‌شدند: جا واقعاً می‌توانست بازی کند. حذف تریپل دابل مورانت (17 امتیاز، 16 پاس منجر به گل و 11 ریباند) از مارکیت در طول یک شکست 83-64 در 21 مارس، نسخه ای بود که او از اجرای یک عملکرد متحول کننده زندگی در بهترین لحظه انجام داد. این مجموعه اد سالیوان شو او بود.

پایان های بزرگ علامت تجاری وجود داشت – جوی هاوزر احتمالاً مورانت را در حال بریدن درب پشتی در کابوس های خود می بیند – و همینطور پاس های درخشان و فرمان کامل بازی. لوب های یک دست روی پول، پرش های چپ زیبا، ضربات غیرمحتمل برای 3 نفر. نمایش مورانت با شکوه کامل و ظاهراً بی دردسر بود.

به نظر من لحظات “سلام دنیا، من در شرف تبدیل شدن به بخش بزرگی از زندگی شما هستم” بسیار سرگرم کننده هستند، زیرا در بسیاری از موارد این فرصت را به یک سوپراستار بالقوه می دهند تا چیزی را که استعدادهای خاص اغلب دارند نشان دهد: یک حس برای لحظه بزرگ و موکسی برای گرفتن آن. قبل از این بازی، من معتقد بودم که مورانت ممکن است این را در خود داشته باشد. بعد از بازی می دانستم.

کلیپرز یک بازگشت برای اعصار را کامل می کند

آیزاک لی: برخی از روایت ها غیرقابل مقاومت هستند. تسلط بر افراد مورد علاقه یکی از آنهاست. و تا آنجا که روایت‌های ضعیف پیش می‌روند، چند لحظه 2019 لذت‌بخش‌تر از یک لحظه از شب 15 آوریل بود، زمانی که لس‌آنجلس کلیپرز با حذف 31 امتیاز، گلدن استیت وریرز را در بازی 2 مرحله اول پلی‌آف NBA شکست داد. تطبیق

قبل از سریال، اکثر مردم پیش‌بینی کرده بودند که کلیپرز جارو می‌شود. از این گذشته، Warriors یک ترکیب اولیه با دو MVP (استفن کری و کوین دورانت) و سه ستاره فعلی و سابق (کلی تامپسون، دریموند گرین و دمارکوس کازنز) داشت. آنها فقط امپراتوری کهکشانی نبودند. آنها امپراتوری کهکشانی با پنج دارث ویدر بودند. در مقام مقایسه، کلیپس هیچ ستاره، قدرت شلیک کمی، و یک پایگاه هواداران بی‌نظیر نداشت. گلدن استیت در بازی 1 با نتیجه 121-104 پیروز شد و در بازی 2 به برتری بزرگ رسید.

اما سپس کلیپرز ستاره مرگ را منفجر کرد. لو ویلیامز تیم را در هجوم حمل کرد و پت بورلی در دفاع کماکان شد. مونترزل هارل در طول وریرز اژدر شد و دانیلو گالیناری از همه جا گلزنی کرد. Shai Gilgeous-Alexander و Landry Shamet بازی های به موقع در مورد دارایی های مهم انجام دادند. لس آنجلس نقطه به نقطه فاصله را از دست داد و سپس بازی را با نتیجه 1:10 به تساوی کشاند تا به رده چهارم برسد. بعد از اینکه وریرز چند 3 را از دست داد و هارل یک جفت پرتاب آزاد زد، بزرگترین بازگشت تاریخ NBA کامل شد. امتیاز نهایی: 135-131. و این تیمی بود که کاوهی لئونارد و پل جورج بعداً به آن ملحق شدند.

فرشتگان برای تایلر اسکاگز یک بدون اصابت پرتاب می کنند

بن گلیکسمن: کلمه سرنوشت اغلب در ورزش استفاده می شود. در واقع، اغلب اوقات به بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ لغت ورزشی تبدیل می شود. شاید به این دلیل باشد که برای هواداران و ورزشکاران راحت‌تر است که قدرت‌های بالاتر را برای یک نتیجه معین سرزنش کنند تا اینکه آنچه را واقعاً اتفاق افتاده توجیه کنند. اما شاید ورزش و ماوراءالطبیعه در هم تنیده شده باشند، زیرا دیگر چگونه قرار است آنچه را که در 12 ژوئیه رخ داد را درک کنیم؟

تایلر اسکاگز، پارچ فرشتگان، در 1 ژوئیه بر اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر درگذشت. این یکی از تلخ‌ترین داستان‌های سال بود و با توجه به گزارش‌هایی که از آن زمان در مورد این پرونده منتشر شد، به‌ویژه نگران‌کننده شد. اسکاگز 27 ساله بود که در باشگاه تیم محبوب بود، با چهار درز خیره کننده و بازوی چپ پر از پتانسیل. و سپس، در یک پلک زدن، او نبود.

فرشتگان اولین بازی خانگی خود را در آناهیم حدود یک هفته و نیم پس از درگذشت او انجام دادند. مادر تایلر، دبی، زمین اول را بیرون انداخت و همه بازیکنان نه پوشیدند. 45 به افتخار تایلر. مسابقه آن شب مقابل مارینرز برای کسی که همه به او ادای احترام می کردند، اهمیتی نداشت. یعنی تا زمانی که خود مسابقه تبدیل به ادای احترام شد.

تیلور کول و فلیکس پنیا با هم ترکیب شدند تا یک بازیکن بدون ضربه پرتاب کنند. این یازدهمین در تاریخ فرنچایز Angels بود، همان شماره ای که اسکاگز در دبیرستان می پوشید. مایک تروت با یک هومر 454 فوتی دروازه را باز کرد – اسکاگز، به یاد داشته باشید، نه می پوشید. 45 در مسابقات اصلی – و تیم هفت ران در اولین مسابقه نهایی نهایی 13-0 انجام داد. تولد اسکاگز: 13 جولای.

پس از ضبط فینال، فرشتگان تمام پیراهن‌های خود را در صحنه‌ای گذاشتند که هنوز تماشای آن فوق‌العاده است. سعی کنید این کلیپ را بدون خفه شدن دوباره پخش کنید.

این از نوع چیزهایی است که شبیه داستان است. نمی تواند به این اندازه تصادفی باشد. البته مگر اینکه تصادف اصلاً دستی در آن نداشته باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا