آموزشیاقتصادی

نرم‌افزار سیگنال، رصد سهام و اخبار بازار بورس و فرابورس

بررسی کلی

نرم‌افزار سیگنال یکی از معتبرترین برنامه‌های حوزه معاملات بورس است که هدف از ساخت آن  بهبود راهکارهای سرمایه‌گذاری در تمامی بازار‌های مالی از قبیل سهام، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، ارز دیجیتال، اوراق بدهی و موارد دیگر است. نرم افزار سیگنال برای آن دسته از مخاطبانی که علاقه‌مند به ورود به بازارهای سرمایه‌گذاری هستند محتواهای آموزشی، تحلیلی، گزارشی و داده‌های به روز نموداری تهیه نموده است تا تجربه سرمایه‌گذاری مطمئن‌تری را برای آن‌ها به ارمغان آورد. با اپلیکیشن سیگنال اطلاعات بازارهای سرمایه، طلا و سکه، بورس و سهام و ارز دیجیتال در دستان شماست. دسترسی همزمان به اطلاعات، اخبار و تحلیل های بازار بورس، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، وام‌های بانکی، اوراق بدهی، طلا، ارز، ارز دیجیتال و کالاهای اولیه نمونه‌ای از امکانات نرم‌افزار سیگنال است.

سیگنال دارای امکانات بیشماری از جمله اطلاعات مربوط به عرضه‌اولیه‌ها، دسترسی به تازه‌ترین تحلیل‌های تکنیکال، بنیادی و فروش شرکت‌های بورسی به‌صورت روزانه، تحلیل مسیر حرکت طلا و ارز با بررسی اخبار و اتفاقات مهم و تحلیل نمودار، دسترسی به اطلاعات وام‌های پرداختی بانک‌های کشور و دسترسی به انواع ماشین حساب‌های امور مالی برای محاسبه سود سپرده بانکی، محاسبات مربوط به وام، محاسبه قیمت طلا و حباب سکه و محاسبه اوراق بدهی است. در کل همگی بازارهای مالی، سهام، بانک، ارز، ارز دیجیتال، طلا، صندوق سرمایه گذاری، اوراق بدهی و کالاهای اولیه در نرم افزار سیگنال پشتیبانی می‌شوند.

تمامی نیازهای اطلاعاتی مالی شما را با استفاده از معتبرترین و بروزترین منبع‌ها، در قالب یک نرم‌افزار کاربرپسند برطرف می‌کند و به شما کمک خواهد کرد تا از فرصت‌های رشد سرمایه خود، مطلع گردید. با نصب این نرم افزار ابزاری را در اختیار شما قرار می‌گیرد تا به کمک آن، علاوه بر رصد لحظه‌ای بازار مورد علاقه خود، با سایر بازارها وابزار مالی نیز آشنا شده و از تاثیر بازارها بر روی یکدیگر در قالب یک نرم‌افزار، سریع‌تر از سایرین مطلع گردید.

ویژگی‌ها و امکانات اپلیکیشن سیگنال

– اطلاع عرضه اولیه بعدی با نوتیفیکیشن به همراه اخبار و تحلیل عرضه اولیه‌ها

– ثبت‌نام و احراز هویت الکترونیکی سامانه سجام

– آموزش‌هایی برای بازارهای سرمایه و ارز دیجیتال

– رصد سهام و اخبار بازار بورس و فرابورس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا