فرهنگی

اول مراکز خرید کیش را بشناسید، بعد سوئیت اجاره کنید

زمانی که قصد اجاره سوئیت در کیش را دارید، چه فاکتورهایی را در نظر می‌گیرید؟ آیا علاوه بر کیفیت خوب سوئیت اجاره‌ای، عوامل دیگری برای شما مهم هستند؟ ترجیح می‌دهید در چه بخشی از کیش سوئیت اجاره کنید، در چه موقعیتی قرار داشته باشید و در نزدیکی چه امکانات تفریحی یا رفاهی کیش باشید؟ از آن جایی که خرید کردن و رفتن به مراکز خرید قسمت هیجان‌انگیزی از سفر به کیش را تشکیل می‌دهد، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اول مراکز خرید کیش را بشناسید، بعد سوئیت اجاره کنید.

بازار دامون کیش را بشناسید، بعد سوئیت اجاره کنید

آشنایی با بازار دامون و امکانات آن یکی از کارهایی است که پیش از اجاره سوئیت در کیش باید انجام دهید. بازار دامون یک مرکز خرید بزرگ و بسیار شیک در جزیره کیش است که علاوه بر فروشگاه‌های مختلف و متنوع، دارای امکانات تفریحی است و در آن یک فودکورت تراس‌دار در ارتفاع 2500 متری ساخته شده که انواع رستوران‌های بین‌المللی در آن قرار دارند.

بازار دامون کیش دارای بخش‌های تفریحی برای کودکان است. بنابراین اگر با کودکان خود به کیش سفر کرده‌اید این بازار جذاب در خیابان وصال کیش را فراموش نکنید که در طبقه دوم آن یک پیست اسکیِ آیس‌ رینک و شبیه‌ساز پرواز وجود دارد. شما می‌توانید برای اجاره سوئیت در نزدیکی بازار دامون کیش از پلتفرم‎های هومسا یا جاباما کمک بگیرید.

کوروش برند سنتر را بشناسید

کوروش برند سنتر یکی از جدید‌ترین‌ مراکز خرید در کیش . از مراکز خرید لاکچری با فروشگاه‌ برندهایی نظیر برشکا، نایک، زیلان مگا، پوما، ماسیمودوتی، زارا و لی نینگ است که یک مرکز خرید عالی برای برند بازها به شمار می‌آید و مسافران زیادی را به سوی خود می‌کشد. قرار داشتن کوروش برند سنتر در میدان مرجان و فروشگاه‌های لوکس آن، باعث شده که این مرکز خرید یکی از جذاب‌ترین و معروف‌ترین پاساژهای جزیره کیش به شمار آید.

میدان مرجان را می‌توان یکی از قطب‌های تفریحی شهر کیش دانست زیرا بسیاری از مراکز تفریحی نظیر ساحل شنا، فود کورت و رستوران‌های شیک و… در همان حوالی واقع شده‌اند و مرکز خرید مرجان نیز در نزدیکی کوروش برند سنتر و در همان نزدیکی‌هاست. بنابراین شما امکان این را دارید که بدون طی مسافت زیادی، به تفریحات زیادی دست یابید، خرید کنید و غذای لذیذی را نوش جان کنید. برای اجاره سوئیت در نزدیکی میدان مرجان و کوروش برند سنتر از پلتفرم‌های جاباما و جاجیگا و… بازدید کنید.

مرکز خرید سارینا 1 را می‌شناسید؟

مرکز خرید سارینا 1، واقع در بلوار خیام و روبه‌روی هتل ارم یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید کیش است که در 2 طبقه ساخته شده و علاوه بر فروشگاه‎های متنوعی که در آن وجود دارد، یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین فودکورت‌های خاورمیانه را در خود جای داده است و شما در این مرکز خرید می‌توانید علاوه بر خریدهای جذاب، غذاهای لذیذ و متنوعی را انتخاب و نوش جان نمایید.

در مرکز خرید سارینا 1 انواع فروشگاه‌های کیف و کفش، پوشاک زنانه و مردانه، شال و روسری، لوازم برقی و لوازم خانگی وجود دارد. علاوه بر آن، در این مرکز خرید یک هایپر مارکت برای خریدهای روزمره قرار داشته که امکان خریدن مایحتاج زندگی در کیش در یک سوئیت جذاب که از پلتفرم‌های شب یا جاباما اجاره کرده‌اید را به شما بدهد. زمانی که در مرکز خرید سارینا 1 هستید، حتما به سینمای 4 بعدی آن بروید.

مرکز خرید مرجان را بشناسید، بعد سوئیت اجاره کنید

مرکز خرید مرجان واقع در میدان مرجان و در همسایگی کوروش برند سنتر و بسیاری اماکن تفریحی نظیر بوستان مرجان، ساحل مخصوص شنا برای خانم‌ها، شهربازی فان کلاب، فود کورت و رستوران‌ها و کافی‌‍‌شاپ‌های عالی و مرکز اجاره خودرو و… است. این بازار یکی از مراکز خرید نسبتا قدیمی کیش بوده و دارای ۲۶۰ فروشگاه و واحد تجاری است.

چنان که گفته شد اجاره سوئیت در اطراف میدان مرجان باعث می‌شود که شما به راحتی به بسیاری از بخش‌های مهم جزیره کیش دسترسی داشته باشید. اگر قصد دارید که این موقعیت خوب را از دست ندهید، از طریق پلتفرم‌هایی مانند سفر مارکت و جاباما در اطراف میدان مرجان سوئیت اجاره نمایید.

بازار زیتون کیش را می‌شناسید؟

بازار زیتون کیش بر خلاف نامش، مرکز خرید زیتون نیست بلکه بیشتر برای فروشگاه‌های عطرش معروف است. این بازار یک مرکز خرید دو طبقه است که یکی از قدیمی‌ترین و خاص‌ترین مراکز خرید در کیش است که در سال 1367 افتتاح شده است. این بازار دارای معماری خاص و زیبایی است و دیواره‎های آن به شکل مورب هستند و نه تنها یک مرکز خرید مهم در کیش است، بلکه به دلیل ساختمانش یک نماد در جزیره کیش به شمار می‌آید. این بازار دارای 96 فروشگاه متنوع است که در آنها انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی ، عطر، لوازم خانگی، اسباب‌بازی و… به فروش می‎رسد.

شکلات و قهوه‌های خارجی نیز در فروشگاه‌های جذاب بازار زیتون به قیمت مناسب فروخته می‎شوند. در این بازار رستوران و کافی شاپ خوبی وجود دارد و اسکله تفریحی کیش و شهربازی سرپوشیده هایلند نیز در فاصله کمی از بازار زیتون کیش قرار دارند. بازار زیتون در بلوار ساحل واقع شده و شما می‌توانید از پلتفرم‌های جاباما و یا ویلایار در اطراف این بازار سوئیت اجاره نمایید.

مرکز تجاری کیش را بشناسید، بعد سوئیت اجاره کنید

یکی از بزرگ‌ترین بازارها و مراکز خرید کیش مرکز تجاری کیش است. این مرکز خرید دارای 400 واحد تجاری در یک ساختمان 5 طبقه است و بوده و مجموعه‌ای از فروشگاه‌های پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، لوازم بهداشتی و آرایشی گرفته تا لوازم خانگی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای در این مرکز خرید واقع در حد فاصل خیابان رودکی و بلوار فردوسی قرار دارند.

مرکز تجاری کیش علاوه بر فروشگاه‌های بزرگ و معتبر و برندهای متنوع، دارای رستوران و کافی‌شاپ نیز هست و شما می‌توانید علاوه بر خرید، غذاهای خوشمزه‌ای را در این مرکز خرید نوش جان نمایید. شما هم‌چنین می‌توانید واحد اقامتی و سوئیت خود در کیش را در نزدیکی این مرکز خرید و از طریق پلتفرم‌های هومسا و یا جاباما اجاره کنید.

مرکز خرید رویا مال کیش را بشناسید، بعد سوئیت اجاره کنید

اگر قصد خرید کالاهای برند دارید، مرکز خرید رویا مال یکی از جاهایی است که باید حتما به آن سر بزنید. این مرکز خرید یا مال بزرگ، دارای فروشگاه برندهای پاندا، اسپریت، گریماس، ماوی دلونگی، ال جی، بنتون، سامسونگ، اپل و تامی هایلفیگر است که بخشی از 76 فروشگاه آن را تشکیل می‌دهند. انواع پوشاک زنانه و مردانه، به همراه لوازم خانگی، الکترونیکی، کیف و کفش، مواد غذایی و لوازم ورزشی، جواهرات، اسبا‌ب‌بازی، لوازم دکوری به همراه برندهای معروف لوازم آرایش و گریم در از مرکز خرید رویا مال مشغول به کار هستند و در کنار آن یک فود کورت در طبقه پنجم وجود دارد که دارای کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های متنوعی است. این مرکز خرید در نزدیکی خیابان‌های رودکی و خلیج ‌فارس قرار دارد و اجاره سوئیت در حوالی آن از طریق پلتفرم‌های فراوانی نظیر جاباما یا ویلاجار امکان‌پذیر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا