آموزشی

10 بازی سرگرم کننده فعالیت بدنی برای کودکان

بازی ها راهی عالی برای سرگرم کردن بچه ها هستند –بهترین سایت فروش اسباب بازی– و اگر شامل فعالیت بدنی باشند، بهتر است. بنابراین 10 بازی را در زیر گردآوری کرده‌ایم که بچه‌ها را به حرکت در می‌آورد.

1. رقص فریز

این بازی مانند صندلی های موزیکال است، اما لازم نیست بچه ها در یک دایره باشند و هیچ گونه صندلی لازم نیست. فقط کمی موسیقی پخش کنید – مانند یک ایستگاه بازیگوش در برنامه تلفن یا سی دی ساخته شده برای کودکان و از بچه ها بخواهید در اطراف برقصند. سپس، هنگامی که موسیقی متوقف می شود، همه باید در جای خود یخ بزنند و یک ژست بگیرند (هر حرکت رقصی که هنگام توقف موسیقی اتفاق می افتاد). اگر کسی بعد از قطع موسیقی حرکت کند، آن شخص بیرون است. اگر یک نفر ایستاده بماند، او می تواند تاج برنده شود!

2. از رهبر پیروی کنید

Follow The Leader بازی کلاسیک است و به بچه‌ها اجازه می‌دهد خلاقیت داشته باشند و مسئول باشند. اگر رهبر راهپیمایی میکند، بقیه باید راهپیمایی کنند. اگر رهبر با دو دست در هوا به سمت عقب می دود، بقیه نیز باید این کار را انجام دهند. و حتی اگر رهبر شکم خود را می مالید و به سرش می زند … خوب، حداقل سعی کنید این کار را انجام دهید یا بیرون باشید! این بازی که همه آن را می شناسند و دوست دارند، یک راه سرگرم کننده برای انجام بسیاری از اقدامات فیزیکی مختلف است و کودکان در هر سنی می توانند در این بازی شرکت کنند.

3. سوراخ ذرت

سوراخ ذرت – یا هر نوع بازی – بچه ها را به چالش می کشد تا توپ ها یا کیسه ها را در سوراخ ها پرتاب کنند. می توان از یک مجموعه رسمی (از سوراخ ذرت یا یک بازی مشابه مانند توپ نردبانی) استفاده کرد یا والدین می توانند نسخه خود را تنظیم کنند. توپ‌های تنیس را در گلدان‌های گل پرتاب کنید یا کیسه‌های لوبیا را در سوراخ‌هایی در زمین بیندازید. تا زمانی که بچه ها با هدف گلزنی حرکت می کنند و تا زمانی که سرگرم می شوند، این یک برد است. و والدین نیز می توانند برای سرگرمی بیشتر با هم بازی کنند!

4. تگ هولا هوپ

همه ما می دانیم که چگونه تگ بازی کنیم، اما چند نفر در مورد تگ Hula Hoop می دانند؟ در این بازی، یک پایه وجود دارد، فضایی که در آن کسی می‌تواند سریع بازی را استراحت کند یا از تبدیل شدن به آن فرار کند – و پایه یک هولا هوپ است که روی زمین دراز کشیده است. همچنین بسته به تعداد کودکانی که در حال بازی هستند و فضای مورد استفاده چقدر است، می تواند بیش از یک پایه وجود داشته باشد. داشتن هر اندازه گروهی این بازی را به یک بازی عالی برای P.E تبدیل می کند. کلاس ها یا جشن های تولد بزرگ فقط از بچه‌ها بخواهید دور بزنند، اگر واقعاً به یک پایه نیاز دارند برای یک ثانیه داخل هولا هوپ بایستند، سپس بیرون بیایند، بدوند و دوباره تعقیب شوند!

5. Sack Race

یکی دیگر از فعالیت‌های بدنی سنتی، مسابقه گونی قدیمی و خوب است. از فروشگاه‌های دست‌فروشی یا عتیقه‌فروشی‌ها، گونی‌های واقعی سیب‌زمینی را خریداری کنید یا فقط از روبالشی استفاده کنید. همه وارد یکی می شوند، همه در یک نقطه شروع صف می کشند و همه تا انتها می پرند. بچه‌ای که اول از خط پایان عبور می‌کند برنده است، اما کاری که در همه جا به خوبی انجام شده است، زیرا همه بچه‌هایی که درگیر هستند کمی تفریح ​​فیزیکی خواهند داشت! و یک بار دیگر، این یک فعالیت خوب برای انجام با گروه بزرگی از بچه ها یا مثلاً در طول فعالیت ورزشی پایان سال یا روز بازی مدرسه است.

6. نینجا

این بازی برای بچه های بزرگتر مناسب تر است، اما هر کسی می تواند با آن سرگرم شود. همه در یک دایره تنگ قرار می گیرند، سپس با شمارش سه، همه دوباره به حالت “نینجا” می پرند. سپس، با رفتن در یک دایره، همه یک به یک به نوبت می پردازند، مهاجم هستند – فردی که می تواند به هر سمتی بپرد، در حالی که یک حرکت نینجا انجام می دهد و در حالی که سعی می کند به دست هر بازیکن دیگری سیلی بزند. اگر به دستی سیلی بخورد بیرون است و پشت سر صاحبش می ماند. اگر کسی به هر دو دستش سیلی بخورد (همزمان با پیشرفت بازی)، او برای بقیه بازی بیرون است.

7. فعالیت تاس

با تاس های فعالیت، بچه ها در هر سنی می توانند کنترل و خلاقیت را در دست بگیرند. برای شروع، از همه بخواهید یک فعالیت مانند جک پریدن، یک بار دویدن از پله ها یا رقصیدن را یادداشت کنند. سپس تمام فعالیت ها را به یک قالب فوم بزرگ بچسبانید (یا یک نسخه چاپی در خانه را به صورت آنلاین یا یک نسخه از پیش ساخته شده را در فروشگاه تهیه کنید!). وقتی بازی شروع می‌شود، بچه‌ها به نوبت قالب را می‌چرخانند، و هر کاری که روی آن فرود می‌آید باید انجام شود (چه توسط غلتک یا هر کسی که در حال بازی است). دیدن بچه‌های مختلف که در فعالیت‌های مختلف شرکت می‌کنند، در حالی که همه با هم هستند و با هم سرگرمی بی‌نظیری می‌کنند، زیباست.

8. اجازه ندهید بالون زمین را لمس کند

در اینجا یک بازی سرگرم کننده دیگر است که همچنین فوق العاده ساده است. در واقع، احتمالاً همه ما بدون اینکه بدانیم آن را بازی کرده ایم! بادکنکی را منفجر کنید، همه بچه ها را دور هم جمع کنید (و/یا بزرگسالان را هم!)، سپس اجازه ندهید که بادکنک زمین را لمس کند. و بار دیگر، این ممکن است برای کل بازی کافی باشد، یا می تواند یک مسابقه باشد، که در آن بچه هایی که اجازه می دهند بالون زمین را لمس کند بیرون هستند و آخرین نفری که ایستاده است برنده است. این یک راه عالی برای بهبود هماهنگی دست و چشم است، بنابراین کودکان بدون اینکه بدانند در حال یادگیری و رشد خواهند بود!

9. شکار لاشخور

آخرین اما نه کم‌اهمیت، ما همه را تشویق می‌کنیم که یک شکار لاشخور راه‌اندازی کنند. این‌ها بچه‌ها را به فکر وا می‌دارند، به بچه‌ها اجازه می‌دهند تا بدوند (در یک منطقه بسته یا در یک شهر کامل، اگر گروه سنی مناسب است) و مهارت‌های کار تیمی را تقویت کنند، زیرا شرکت‌کنندگان با هم برای حل پازل‌ها، یافتن سرنخ‌ها و دریافت جایزه همکاری می‌کنند. ! به‌علاوه، اینها می‌توانند به اندازه‌ای که لازم است طولانی یا کوتاه باشند، و حتی می‌توانند موضوعی باشند، با هدایای مربوط به تعطیلات یا هدایای تولد در انتهای مسیر. و، بله، والدین و سایر بزرگسالان نیز می توانند با این بازی فعالیت بدنی سرگرم شوند – بله! https://www.aparat.com/v/O7ryW

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا